nedelja, 19. oktober 2008

Spomini na poletje

Poletje vročina, morje.....kje vse je že to?



Tekom sodelovanj na tujih forumih sem šele prav doumela, kako zelo tujci slavijo, pozdravljajo to ali ono. Seveda s tem mislim preko voščilnic. Tako sem tudi sama sklenila, da se v letošnjem letu začnem malenkostno približevati tem trendom.

Kot ena prvih iz tega trenda je tale prikupen motiv dečka. Osnovna voščilnica je bela in nanjo dodan moder papir, na katerega sem dodala še vzorčasto ozadje v dveh različnih delih. Dodatki na levi strani so izrezani iz papirnatih servietov (že prej obdelanimi na trši papir). Prva plast motiva je lepljena na podlago, ostalo potem s pomočjo 3d traku.

Naslednje tri tudi "dišijo" po morju.

Navdih sem dobila v eni izmed nemških revij. Valove sem izrezala iz treh različnih papirjev in jih ob obeh robovih dodala/prilepila na podlago voščilnice. Izbrala sem svetlo moder papir. Motiva svetilnika in jadrnice sta izrezana iz obdelanih servietkov , velik reševalni obroč ima naokoli navito belo vrvico. Ostali dodatki do iz tršega papirja in dodani s pomočjo 3d traku.

Nekaj dodatkov za dekoriranje zgornjih voščilnic z valovi je na tem listu.

Ni komentarjev: