torek, 21. oktober 2008

Dolgonoga lepotica

Pa še res je!
Čudovita, visoka, barvita, prijazna, dolgonoga...lepotica iz živalskega sveta.



Ozadja povezana z žirafo sem oblikovala že veliko prej, preden sem se lotila telih voščilnic. Za nekoga drugega, ki pa jih potem ni več potreboval. In se mi je zdelo nekako škoda, da bi ostala neizkoriščena. Potrebovala sem zgolj samo še osrednje motive, tako in drugače povezane z žirafo.

Izbrala sem lik drevesa in žirafe in jih oblikovala. Nekako sem že v naprej vedela, da bom naredila štiri voščilnico. To mi je nekako v navadi, da grobo, ali bolje na pamet preračunavam, ko gledam material, ki ga največkrat ustvarjam na A4 papirju, da imam boljši pregled nad velikostjo.

Za dodajanje sem izbrala enobarvne papirje barve zemlje in pa seveda črn papir.
Vsi elementi so tako lepljeni na te enobarvne podlage in potem izrezani v tankih linijah. Uporabljala sem različne debeline enobarvnih papirjev, saj veliko elementov pride lepljenih s pomočjo 3d traku, pri čemer je boljše, da je element na trši podlagi.
Dvema voščilnicama sem dodala gumb skozi katerega sem napeljala vrvico in jo zavezala, tri imajo dodan črn trak. Napis in okrasna bordura je narejena s pisalom v tubi za 3d učinek v zalti barvi.

Žirafa z darilnim paketom
, Srečno, Gumb 1, Gumb 2

Ni komentarjev: