torek, 21. oktober 2008

1, 2, 3, 4, 5 ........

Številčni naslov, saj so tudi voščilnice številčne, se pravi je njihov osrednji motiv številka.
Zaenkrat so to zgolj številke od 1-9. tistih dvo mestnih se še nisem lotila, a mislim da se jih bom lotila tam nekje do števila 13.

Ozadja so različna, pisana, večkrat sestavljena iz različnih vzorčastih papirjev. Številke sem barvala in potem lepila na pripadajoč enobarvni papir. Vsaka voščilnica ima nek dodatek, da je bolj razgibana: okrasni trak, vrvico, rožice....
Ko sem opazovala že dokončano serijo, sem nekako ugotovila, da me je spet povleklo bolj v "punčkaste vode". In tako sem si pripravila material za še eno serijo. Pri tej sem nekje izgubila številko 6.

Tokrat sem se odločila za dodajanje napisov.

Izbrala sem napis "To je tvoj dan" in različne pisave. Vsi napisi so rezani na besede, lepljeni na enobarvni papir in obrezani v tanki liniji. Na osnovo so dodani s pomočjo 3d traku, tako da rahlo odstopajo od ozadja, kar da prav poseben čar voščilnici.
Ker so tokrat sami napisi k motivu dovolj, sem vse ostale dodatke izpustila.
Vse voščilnice imajo za osnovo bel papir.
Posamezne pa lahko najdete v albumu na drugi in tretji strani.

Ni komentarjev: