torek, 21. oktober 2008

Prikupne živali

Živalski svet, ki je vedno tako presenetljivo lep ima nešteto likov, ki so blizu tudi otrokom. Ponavadi izbiram bolj preprosto motive ali pač zgolj takšne, za katere mislim, da so otrokom nekako blizu. Tako jih je nastalo nekaj s pomočjo servietne tehnike, katero sem uporabila za osrednje motive živali.

Tule so ozadja izredno barvita in pisana. Stike med različnimi vzorci sem zabrisala z enobarvnimi papirji v tankem robu. Osrednji motiv pa lepila na pripadajoč papir, ki je barvno usklajen z ozadjem. Tokrat sem okrasne šive delala s pisalom v tubi za 3d učinek, zlate barve. Še nekaj ostalih voščilnic, narejenih na podoben način .
Ovčka
Putka
Zajček Zajčica

Potem so tu Mačke, Muce......
Štirje različni motivi in prav tako servietna tehnika. Vse s servietno tehniko obdelane motive sem lepila na rdečo podlago in obrezala. Tokrat sem za ozadje izbirala različne vzorčaste papirje, ki sem jih rezala v tankih prečnih linijah in jih pri lepljenju na osnovo še razbijala s tankimi rdečimi črtami. Sem ter tja je na koncu dodano še kakšno izrezano srce iz rdečega papirja.

Posamezne fotografije ostalih dveh motivov: Na odeji Z miškami


Potem pa je tu še serija jelenov.

Tokrat sem uporabila nek poseben papir, ki je rahlo reliefen na otip. Figure jelenov so različne, na nekaterih se pojavlja tudi miška. V seriji 10-ih voščilnic je prav vsaka nekaj drugačna, ima drugačne dodatke. Tu sem se poigravala z dodajanjem majhnih koščkov narezanega papirja, izsekanih delcev, kamenčkov...
Za ozadja sem izbrala močne barve, katerih sem se sprva kar malo bala, a mislim, da je končni efekt kar dober.


Ni komentarjev: