nedelja, 19. oktober 2008

Nekoč sem bila tudi jaz majhna deklica





Na otroštvo me vežejo lepi spomini. Saj je bilo tudi slabega, pa hudega, vendar.......Še danes se spominjam pisanih krilc in oblekc, ki so lahkotno frfotale okoli mene....





Idejo o papirnati obleki voščilnici sem že večkrat mislila udejaniti, na koncu pa je vedno nekaj prišlo vmes, da se nisem lotila. Največkrat je bil eden izmed izgovorov, da nimam primernih materialov, kar je pravzaprav tudi res.

Pri nas je izbira papirjev tako slaba, da lahko rečem, da je praktično sploh ni. Tisto nekaj malenkosti kar slučajno dobiš tu ali tam, pa je največkrat "cenovno navito".


Tako sem pri prvi uporabila papir, ki sem ga natisnila, pri drugi pa sem umazano bel papir kar sama porisala z voščenkami in gel pisali.


Predpasnička sta narejena iz barvnega transparentnega papirja. Ovratniki, žepi pa iz belega papirja. Spodnja ima na teh belih delih še dodatno porisano z gel pisalom,


Obe voščilnici oblekici se čisto običajno odpreta in v notranjosti je prostor za pisanje.

Ni komentarjev: