petek, 23. januar 2009

Te rad/a imam malo po medvedje

Je malo trajalo, da je nekaj nastalo, ampak je!

Tu so bile dolge časovne faze od odtisov, do barvanja, iskanja pravih kombinacij in sestavljanja. Uhhh..!!!! Kako človeku odleže, ko se znebi nečesa, kar ga bremeni.


Torej...enkrat on in drugič ona. Mislim seveda medvede.
Prva je medvedka, ki sem jo barvala s tapkanjem večje površine in manjše z gel pisali. Papirji so moje izdelave, osnova voščilnice bela
Enobarvni papir sem senčila z zeleno blazinico, sredinskega zelenega z rjavo. Tam sta še dva odtisa nasmejanih src, tretji pa na rdeč papir in dodan s 3d blazinico. Napis sem naredila računalniško, rahlo pobarvala s pasteli in lepila na trši karton.
Še okrasna bordura, ki je v spodnjem delu naluknjana na rjavi del pa sem dodala še majhne rožice.
Naslednji je ...ON.....medvedek v srcu iz src. Srca barvana z gel pisali, medo pa spet s tapkanjem,
Prvo sem ga lepila na rdeč papir in obrezala s škarjami. Z 3d blazinicami je potem dodan na rdečo izrezano obliko, ki sem jo še okrasila z 10-imi zlatimi pikicami. Spet 3d blazinice in belo obliko, ki je senčena z rdečo in lepljena na belo osnovo.
Stranski borduri sta papirnat trak lepljen na belo in rdeč, naokoli zavezan zlat trakec in v njem oblika srčka. Pritrjena pa sta prav tako z 3d trakovi.

2 komentarja:

Moni pravi ...

Vse so čudovite, lepo kombinacijo barv si izbrala! Lp, Moni

Biljana pravi ...

ooo kok lepo...