ponedeljek, 19. januar 2009

Sedaj pa grem.....drugič ali Saj že veste da sem Simon

Saj se še spomnite tistih dveh z dečkom.....Sedaj pa grem......Še od takrat mi je ostalo nekaj odtisov, ki so se kar valjali in se mi vsake toliko časa "lepili" na prste. Včeraj (med lutkovno predstavo, ki mi jo je s svojim plišastim živalskim vrtom uprizarjala najmlajša) sem se odločila znebiti teh lepljivih sličic.

Pri prvi sem uporabila tri odtise različnih barv. Nič barvanja. Že odtisnjeni so bili z namenom, da ostanejo takšni.
Ne vem zakaj, a tale fantič me spominja na tistega "Saj že veste, da sem Simon, s kredo rišem dan na dan in poglejte čudo čudno, risba vsaka v hipu oživi...."
Nekako tako. Sem že kar malo stara za risanke.

Ozadje je že precej staro in je ostanek nekega velikega kolažnega albuma, ki sem ga delala. Narahlo je ob robovih potegnjeno z rjavo blazinico, lepljeno na rjavo in črno osnovo. Z razcepko sem skozi vse tri liste dodala napis HAVE A FUN, ki se je tudi že nekaj časa valjal v škatli z napisi.
Ko sem dodajala napis Happy birdhday m sem že računala na to, da ga lahko okrasna ploščica z vrtenjem prekrije. Moja hči pravi, da sem slabša kot otroci, kar se tiči igranja s takšnimi malenkostmi, ki me čisto navdušijo in prevzamejo.
Proti vrhu sem dodala okrasno čipko v belo zelenih tonih, ki je zaradi svoje grobosti in debeline mogoče primerna zgolj na takšne voščilnice. Preko čipke sta dodana prve dva fantiča v dveh etapah dodajanja s 3d trakom, tretji-sredinski, pa je dodan kar naravnost na ozadje. Še trije baloni z vrvico in to je to.


Naslednjega "Simona" sem barvala.
Prvo njega, potem ozadje in da je mera polna, sem ga še povsod naokoli okrancljala kot reklamni pano. :( Roka je kar sama tekla in delala pike in kroge, vijuge....In ker kot takšen res ni smel samevati, sem izdelala še borduro na takšen način.
Tokrat sem za podlogo tiskanemu papirju uporabila ročno izdelan papir, ki je kar peš natrgan. Manjši kos sem še senčila in ga potapkala po vsej površini. Sledilo je šivanje dveh gumbov v vogalčkih in ko sem že imela v roki šivanko in nitko, sem še Simona na ozadje kar prišila. V desnem okroglem robu pa sem ga podložila s koščkom 3d blazinice.
Tudi bordura je dodana s 3d trakovi.
Vse delčke (razen najmanjšega potapkanega) sem dodajala z rahlim zamikom.

Tako...sedaj pa grem :)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ojej...tudi jaz sem se sedaj spomnila Simona.....podobnost obstoja

JustNeedling pravi ...

Cute cards! Not what language you speak. glad there is a translation.