sobota, 31. januar 2009

Mi pa spet praznujemo

Konec januarja zaključujemo z rojstnim dnem, ki je eden izmed mnogih v tem letu.

Origami škatlice

Te škatlice so romale v šolo. Ker gre za večje otroke in zgolj predvidevam, da veliko njih na samo škatlo ne da nič, pač pa zgolj vsebino v njej, se nisem prav posebno trudila s tem, da bi jih okraševala ali uporabljala kakšne posebne papirje. Dejansko je tu šlo zgolj samo za embalažo za hrambo.
Za fiksno zapiranje sem uporabila kar trakove drugih barv, ki se na škatlo nataknejo(skupaj so lepljeni z dvostranskim lepilnim trakom) in na njih samo dodala majhen napis, ravno toliko, da nekaj je.

Mapa album za darilo

Tudi ta mali parkelj :) bo danes od mene dobil album s spomini na lansko poletje, ki smo ga preživljali na Dolenjskem.
Spomini so prelepi in upam, da mu bo všeč in ga bo vestno hranil, saj čez leta takole, ob fotografijah obujati spomine, res pomeni veliko. Tega se niti jaz kot otrok nisem zavedala in vem, da tudi naši otroci mislijo, da spomini kar vselej ostanejo tako zelo sveži kot na začetku. Z leti marsikaj pozabimo.
Odločila sem se za mešanico digitalnega in ročnega.
Sestavljanje skupaj pa je harmonika stil. Vsega skupaj je osem dvostranskih listov, velikosti malega zvezka. Osnova malo trši papir+barvni papir preko+fotografija+dodatki in ročno pisanje ali okraševanje.

Kako sem izdelala osnovo za album

Izbrala sem lepenko in ovojni papir za oblačenje.
Mapo sem sestavljala iz treh kosov lepenke, se pravi s sredinskim ozkim vložkom.
Takole izgleda osnova: lepenka oblečena v rdeč papir s pikapolonicami (nič bolj pametnega ni bilo pri roki), v notranjosti pa enobarvni siv papir.
Iz drugega kosa kartona sem po enakem postopku kot osnovo, naredila še notranji del. Sredina je zložena v harmoniko (za osem listov), oba stranska dela pa sta daljša in oblečena v rdeč papir. S spodnje strani je preko lepenke lepljen še "vložek" iz kartona, ki harmoniko fiksira. Vse to pa je potem lepljeno na osnovne platnice.


Sedaj pa gremo nasproti kuharskim dogodivščinam.........hrana, torte, peciva.......

1 komentar:

Biljana pravi ...

o, super lep albumček.