četrtek, 22. januar 2009

Stresna, potresna, gibajoča, premikajoča, glasna...

Tole pa sem uvrstila kar med posebne oblike, saj preprosto nisem vedela, kako neki naj jo definiram, saj ni čisto običajna, klasična.

Ne znam najti pravega prevoda za njeno ime in temu sem se prav pošteno nasmejala. Izrazi kot je : stresna, potresna.....so mi delovali tako negativno. Ko sem gledala Ano, kako se je vsa fascinirana poigravala z njo sem si v mislih dejala: Joj! Moj otrok je padel v stres!

Ampak šalo na stran. Saj samo ime niti ni toliko pomembno.
Spet ena rozika, vendar tokrat tudi s pridihom živahnosti. Da ne prevlada umirjenost nežne roza, prav gotovo poskrbijo temnejši dodatki in pa seveda....MIKRO PERLICE, ki se ob gibanju sprehajajo dem ter tja, kot bi bile žive.
Notranjost je poštempljana z drobnimi metuljčki v dveh različnih odtenkih. Na izrezan okvir sem s pomočjo dvostranskega lepilnega traku dodala prozorno trdo folijo, nanjo pa v popolnem stiku 3d trakove. Vsuvanje mikro perlic je zgodba za sebe in prav gotovo jih je v notranjosti malo preveč. Ampak te male pikice se obnašajo kot najživahnejša bitja na svetu in jih je prekleto težko krotiti.
Dodala sem še štiri vogalne rožice, satenast trak zavezan v pentljo, in spodaj tri kvadratke in na njih tri kroge z odtisom metulja (dodajano s 3d blazinicami). Barve sem izmenjavala, robove pa rahlo senčila.

2 komentarja:

Moni pravi ...

Čudovita čestitka! Lepe barve, pa perlice! Lp,Moni

Biljana pravi ...

Luuuštna rozika