torek, 13. januar 2009

Spet nasprotja: toplo poletno -hladno zimsko

Na eni strani tople in nežne barve, cvetoči travniki, frfotajoča oblačila in angelska krila......

Dve voščilnici, vendar pa zaradi te "vražje" rame malo pozno, a vendar upam, da ne prepozno. Za izziv pri Pink Cat Studio. Ker je bila že dana možnost, da se motiv lahko sprinta, sem jo izkoristila. Naredila sem dve, pa z nobeno v resnici nisem zadovoljna. Ne vem, a nekako imam občutek, da mi takšne voščilnice ne ležijo preveč. Odgovarja pa pravzaprav tudi izzivu na Charisma Cardz, kjer so zahtevali roza barvo. Tista na desni strani.
Barvala sem z akvareli in tanke linje z gel pisali. Ozadje z drobnimi rožicami je eno od zastonjkarskih (malo spremenjeno po moje), ostala pa moja.
Pri obeh sem naredila še okrasno borduro s posnemanjem cveta, ki ga drži v roki. Nekaj rožic pa sem izrezala, pobarvala in dodala na "travnik" s 3d blazinicami.
Osnovi voščilnic sta tokrat roza barve.



Okrasni trak iz mojega božičnega darila, kupljen pa je bil v Karunu v Kranju, kjer imajo večkrat prav pestro, a precej drago izbiro trakov.

Na drugi strani pa mraz in vsak dan se termometer spusti krepko pod ničlo. Pri nas ponavadi tam nekje do -15 stopinj. Pa vendar človek ne more čepeti samo notri.
Tako sva z najmlajšo odšli na lov za ledenimi svečami. Iskali sva jih ob reki in jih našli velikoooo, nekaj prinesli tudi domov, vendar pa je bilo fotografiranje njih večina nemogoče zaradi deroče in mrzle reke. Če jaz padem v vodo še gre. Ampak moj fotoaparat!?!?!? To pa ne!
Ena med temi čudovitimi stvaritvami, ki je bila toliko dosegljiva, da sem jo lahko ujela v objektiv.
Drugače pa smo širne bele poljane izkoristili še za pisanje in risanje s palicami.
In pa razen igre senc, saj je bila svetloba ravno primerna za to početje.

7 komentarjev:

Sharon Traynor Designs pravi ...

Wow these are 2 stunning creations Marika. Beautifully designed. Love your image, papers and embellishment. Thanks for joining in the first Charisma Cardz Challenge.
Sharon

Leanne pravi ...

Really gorgeous creations! Thank you for entering the Charisma Cardz challenge!
Good luck!
Leanne

Paula pravi ...

WOW how beautiful these cards are. Thankyou for taking part in the Charisma Cardz Challenge.
Paula xxxx

Suzy pravi ...

Zelo,zelo lepe voščilnice.

Bubbles pravi ...

2 very pretty cards Marika! Thank you for joining us at Charisma Cardz
Joanne x

Leigh pravi ...

I wish I spoke your language. Your cards are soooo cute!
I left a surprise for you on my blog http://happileighscrappin.blogspot.com

dekca pravi ...

Zelo lepe voščilnice, tam na snegu bi moralo pisati pridna mami:)