ponedeljek, 1. junij 2009

4:0 za fante

Dejansko se to meni mislim da še ni naredilo: da bi kar druga za drugo nastajale takšne voščilnice, ki so primerne za fante, dečke, fantine......Seveda bi bile prav tako lahko primerne za kakšno deklico, ampak tam je pa že malo bolj pomemben njen značaj.
Tole prvo lahko pofočkam za izziv na One Stop Craft, kjer je ....kaj že?.......fantovska tema.
Motivi, ki sem jih delala danes so iz FSS (Fred, She Said), ki jih spremljam od čisto samega začetka. Pri dveh sem le dodala napis za tebe, ki je namesto cveta in pobarvan z gel pisali.
Delala sem in delala (po svojem trenutnem navdihu), ampak predno sem šla v objavo, sem malo prečekirala izzive. Zadnje čase se namreč izzivov izogibam, saj me zamorijo, ker mi kradejo preveč časa. Tako je tale čisto primerna za Carizma Cardz, saj ima vendar kar nekaj PIK.
Še vedno pri FSS motivih in tale s pentljico naj bo za 2RedBananas, kjer so želeli pentljico. Ta mi je še prav posebno pri srcu ali bolje "očesu". Ker nekje drugje potrebujem lik čebele(pa nimam primerne štempiljke oz. samo eno, ki pa je močno prevelika za tisto kar rabim), sem se tule poigravala z eno pra staro štampiljko in naredila ozadje. Pobarvala sem jih kar s slikarskimi kredami, čisto narahlo.
In še ena za po vrhu, da bolj drži. Je za fante, ima kar nekaj pik in le trak se je tu nekam izmuznil. Vse štiri imajo tudi izdelano notranjost (ki jo med drugim še vedno ne znam fotografirati).

5 komentarjev:

Wendy pravi ...

These cards are so cute. I love the little monster images! You have some awesome ribbon, too (love the one with polka dots). Thanks for playing in 2RB's challenge.

Sally pravi ...

Great cards. Love the little monster and the dots. Thank you for joining our challenge this week at Charisma Cardz.

Heike's Creativeplace pravi ...

Wow, wonderful cards with great colors and Details. The Image is so cute. Thank you for joining us at Charisma Cardz Challenges.....

Hugs
Heike

Vee pravi ...

Fabulous cards and all so colourfull. Thanks for playing with Charisma this week.
xx Vee

Donna pravi ...

LOVE these images they are so sweet and your cards are fabulous. Thanks for joining in the one stop craft challenge. Donna x