ponedeljek, 9. marec 2009

Če bo deklica.......

Sicer je naslov tako.....malo formalen.

Že nekaj časa nazaj sem vedela, da bom tole počela. Takrat pravzaprav, ko sem podobne delala za rojstvo dečka. In sem se lotila sedaj, ko je ravno rodila majhno punčko sestrična, je na obzorju novo rojstvo, pa spola še ne vemo in sem dobila naročilo za kolažni album za deklico, ki sicer šteje že dobre štiri mesece, a bo njena teta dodajala slike za nazaj.
Pri teh prvih dveh sem poizkusila nekaj za mene novega. In sicer sem na spodnji del (ta z drobnimi rožicami) dodajala zelo tanko samolepljivo tapeto.
Končni efekt mi je kar všeč. To čudovito tapeto sem pravzaprav kupila za izdelavo albuma za sestrično, potem pa sem premišljevala, da je lahko uporabna še za marsikaj drugega.
Zaključek tapete (tam nekje na približni polovici) pa sem prekrila s prav tako čudovitim tekstilnim trakom.
Če sta prvi dve danes predstavljeni tiste malo večje velikosti (14,5x14,5cm), pa sta ti dve običajne velikosti. O njima si še ustvarjam mnenje. Na tisti z medvedkom in lončkom medu me nekoliko moti rožica, a ker se ponavadi najraje zanesem na "prvo izbrano" , nisem želela spreminjati. Po pravici povedano tudi nisem imela nobene pametne ideje.

Druga z vozičkom mi je nekoliko bolj pri srcu.
Ideja o zlatih minimalističnih dodatkih z gel pisalom, se mi je zdela čudovita. In tudi izpadlo je na koncu kar dobro.

Na vseh štirih so motivi dodajani z 3d trakom. Ozadja na zadnjih dveh so mešana: od zastonjkarskih, do mojih. Rožica je iz ročno izdelanega papirja.

3 komentarji:

Moni pravi ...

Super lepo, vsakič lepo presenetiš s svojimi kreacijami! Lp, Moni

Suzy pravi ...

Spet nekaj lepega

Unknown pravi ...

Zelo lepo!