torek, 30. december 2008

Sedaj pa grem......

Malce smešno in pa polepšano tole....Sedaj pa grem....
Moja najmlajša je vedno kadar smo jo kaj razjezili, govorila: Zdej pa grem! V drugo hišo grem. In se je odpravila ven na dvorišče s kakšno od svojih takrat priljubljenih igrač.
In ko sem delala ti dve voščilnici, sem se spomnila prav nanjo. Mogoče zaradi tega, ker je bila ta čas pri meni v delavnici in se učila barvanja s kredami.

In tole njeno krica kraca barvanje sem prilepila prav z določenim namenom. Eno takšnih krica krac sem namreč kar uporabila na voščilnici. Na tisti ležečega formata, velikosti amerikanke....modre krica krace.

Pri prvi je mali fantič barvan, pri drugi pa sem ga pustila kar nepobarvanega, naredila še en dodaten odtis in ga s pomočjo 3d blazinic dodala preko spodnjega odtisa, ki sem ga lepila na dve različni podlagi.
Sem poizkušala slikati tako, da se to vidi.
Tudi vse štiri zvezde so dodane na ta način. Nepravilno narezano rjavo ozadje je rahlo senčeno s kredami (so bile ravno pri roki).
Pri drugi voščilnici pa sem uporabila rdeče in zelen okrasno izrezan karton za podlago sličici. Vse skupaj sem združevala s pomočjo 3d blazinic in z motivom delno prekrila naokoli ozadja zavezan zelen satenast trak.

Tako! Sedaj pa jaz grem :)
Skuhat čaj, ne v drugo hišo.

2 komentarja:

Unknown pravi ...

O Ana zna barvati!

Maja pravi ...

Kot bi mojega Maja poslušala. Je tudi 4 leta star in mi non stop "grozi", da če ne bom pridna, da se bo kar odselil ;)

Drugače mi je zelo simpatično otroške kreacije združevati z našimi in tako nastanejo prav posebne.