ponedeljek, 20. oktober 2008

Tudi dečke je treba obleči

Čeprav imajo deklice pri oblačenju kar nekakšno prednost, veliko večjo izbiro, modele, barvne palete..........pa tudi dečki vedno pridejo na vrsto.


Predloge za tele majice sem dobila na internetu kot "free" predloge in jih imela kar nekaj časa spravljene. Priznam...tudi meni je veliko bolj v izziv ustvarjati za deklice.

Pri prvih treh sem uporabljala vzorčasta ozadja iz "raznih vetrov" ali ostanke, ki ostanejo pri rezanju in delu česa drugega. V drugem primeru pa sem enobarvna ozadja poštempljala z štampiljkami (žabe, kače, stopinje). Vseh šest voščilnic ima za osnovo barvni papir in bel.
Majice so lepljene na trši papir in potem dodane na osnovo s pomočjo 3d traku.



Pa še hlače.
Tole je vzorčni model po predlogi izredno velike ustvarjalke iz Avstralije po imenu Valita. Udejanila sem še dva njena projekta poleg tega, ostali pa so zaenkat nedosegljivi, saj uporablja veliko pripomočkov in materialov, ki meni žal niso na voljo.

Oblika hlač, dodani žepi, naramnice in v žepe vložena dva kosa orodja. Naokoli hlač in žepov sem naredila okrasne šive.

Ni komentarjev: