torek, 21. oktober 2008

Pika poka, pikapolonica...

...zleti v nebo in mi prinesi zlato kolo.
Tako nekako. Pa vendar se ta serija imenuje "Od pikapolonice Za tebe".


Tokrat sem za podlago voščilnice uporabila črn papir, kar ji da prav poseben draž. Motivi so različni. Pri "četici" pikapolonic sem na koncu z gel pisalom risala pike, kot nekakšna njihova pot. Tudi ozadja ali bordure so tu pravzaprav ponovitev, ki pa je računalniško spremenjena, osrednjega velikega motiva pikapolonice.
Pod srednjo voščilnico sem še nalepila tanke črte samolepilnega medlo rdečega papirja.
Vsi motivi, kot ozadja so dodajani na več plasti enobarvnega papirja in obrezani v tanki liniji.



Druga od izpeljav pa je na zelenem papirju.

Dodala sem okrasni trak iz papirja, kjer se ponavljajo besede Za tebe. Pikapolonica pa je dodana na ozadje samih pisanih pikapolonic, vendar sem ga zelo zameglila. Še trak in preko traku s pomočjo 3d traku dodan napis.

Ni komentarjev: