nedelja, 5. april 2009

Nov velikonočni kompletek

Huh!!!
Včerajšnji dan je bil......(saj ne vem katero besedo naj uporabim).....ubijalski. Snežinka je na veliko pisarila o raznih pospravljanjih, navlaki, ustvarjanju prostora za novo..... in na mojem forumu je prav tkao tekla beseda v čisto podobni smeri. Celi dan sem delala in delala....končni efekt je bil zgolj pospravljene in pomite omare ter stekla, malo prekladanja sem ter tja, saj je spet obveljalo moje pravilo, da nikoli ne vem, kdaj bom potrebovala to ali ono.
Delavnica je izgledala malo bolj prijazno....vse do poznih večernih ur, ko smo imeli delavnice delanja velikonočnih košaric in vazic in......Nič nisem slikala. Sem bila preveč utrujena in nekako tudi žalostna, da se je tista prej omenjena lepota spet spremenila v razdejanje.


Sem pa vmes, ko sem rezala papir za druge in pripravljala material, dokončala tale kompletek, ki je za eno starešjo gospo, da ji polepša praznike.
Motive sem spet pustila nepobarvane. Dodala sem še napis v krogu. Samo še notranjost košarice moram napolnit.....pa bo.

2 komentarja:

PolonaP pravi ...

in nauk Marika?

ne pospravljaj!

Predvsem pa nikoli ne izgubljaj časa s pranjem vitrin...
...raje uživaj v tem kakšne fine stvari delaš.

Mali je že zdrav?

PolonaP pravi ...

pravzaprav sem hotela povedati da so mi rože v vazi všeč in da bom verjetno slej ko prej ukradla idejo.