petek, 28. avgust 2009

Nazaj iz kratkega dopusta in sončni album gre dalje

Po čisto prekratkem dopustu, ki je bil spet (kot vse naše počitnikovanje letos) v znamenju gibanja, zdaj tu - zdaj tam....enkrat v vodi, drugič v čolnu, z lokom v roki, med čredo koz, podiranju dreves na obrobju gozda....skratka čudovito in prekratko.

Ampak album mora iti dalje. To je bilo pravzaprav vse, kar sem pogrešala na dopustu.....papir. Pa čeprav sem tudi tam na čisto drugem koncu Slovenije imela v času dopusta dvoje delavnic za skupino otrok, to ni bilo to...ni bilo moje delavnice, ustaljenega reda (beri: papirčkov po tleh, vonja po raznih lepilih, vse na dosegu roke......).
Narejenih je nekaj listov iz dneva, ki se je poimenoval "Iskanje zaklada".
Ta dan je zaznovala reka Sava in obrobni tereni ob njej. Veliko hoje, ugank...pod žgočim soncem, ki je pripekalo ves dan.
Temo Zaklad sem sicer že dokončala, vendar pa moram počakati, da se mi napolnijo baterije v foto aparatu.
Vs fotografije albumov so v albumu (za tiste, ki jih ne zanima moje čvekanje).

Še nekaj utrinkov iz zadnjih potepanj.......
Poskrbeli smo za čredo koz na odročni in zapuščeni kmetiji, kjer smo tudi krčili gozd, kurili šavje, v župnišču skuhali kosilo za vse pridne roke....
Se vozili in vozili po Krki........
Ko smo že bili blizu, seveda skočili tudi v Čateške.....
Imeli tro dnevni tečaj iz lokostrelstva........

Ni komentarjev: