petek, 29. maj 2009

Sončne barve in žirafa

Včasih kakšna od voščilnic nastane kar tako, brez pravega vzroka. Kot tale žirafa. Mislim, da večina otrok obužeje te dolgonoge lepotice. Sem jih opazovala neki dan v živalskem vrtu. Čeprav je poleg otroško igrišče, ki pritegne njihove učke, se jim je pogled obrnil tudi v smeri žiraf in hitro so odbrzeli tja in največkrat z rahlo odprtimi usti in velikimi očmi gledali nekam proti nebu.
Šele potem so prišla na vrsto igrala.
Barvala sem s pastelnimi barvicami. Pobarvan motiv sem lepila na tri različne barvne podlage, zadnji dve z vogalnim zamikom in dodanimi okrasnimi luknjicami. Vse skupaj je potem na osnovo dodano s 3d trakovi preko prav tako "sončne" vrvice. Prosto viseči skodran trak je fiksiran skozi luknjico, ki sem jo ojačala z netom v zlati barvi. Lepljenje pravzaprav ni bilo potrebo, saj je v traku žica.
Takole pa je moj sine v šoli naredil (seveda s pomočjo v že pripravljenih materialih) knjigico. Je pa ob tem še ena zanimivost. Delali so nekakšne izračune koliko kdo obremenjuje Zemljo in koli dreves bi glede na izračun moral posaditi posameznik. Naš bi imel zelo malo dela, saj sta nanj odpadli le dve drevesi, saj proti drugim zelo malo obremenjuje naš planet (tečnoba in razne druge muhe seveda niso vštete v izračun).

Ni komentarjev: