torek, 24. marec 2009

Darilo za Klaro

Sicer deklice ne poznam osebno, zgolj po pripovedovanju. Včasih v neko idejo vložimo več truda in osebne note kot drugje. Tudi tu je bilo tako. Mogoče zgolj samo zaradi imena, ker je soimenjakinja moje hčere.
Kompletek je štiri delni. Žal nisem uspela vsega fotografirat, saj je zmanjkalo baterije pri aparatu, darilo pa je moralo od doma. Po dolgem času sem se spet lotila delanja vrečke. Saj kakšno manjšo narediš sem ter tja, te večje pa so resnično problematične. Vsaj meni. Mogoče pa nimam pravega sistema? Ampak nekako mi je vendarle uspela in izpadla dobro.
Motive sem sestavljala, večala, manjšala...računalniško.

Za samo voščilnico sem naredila 3d predlogo. To je vedno atrakcija na otroških zabavah......debelušaste voščilnice. Otroci se jih tako radi dotikajo in obračajo in gledajo kako je to sedaj skupaj "zletelo".
Potem pa je bil tu še prikupen mesečni planer, ki to lahko je ali pa ne. Tega nisem več uspela slikati (mislim notranjosti). Izdelanih lističev v notranjosti je namreč 12, kot je 12 mesecev. Ampak imen le teh nisem napisala. Bil je to zgolj eden od predlogov obdarovanki, lahko pa služi tudi mnogo drugim stvarem.
Ta največja v velikosti malega zvezka pa je pravzaprav pobarvanka, ki ima dodanih tudi nekaj listov s črtami in prikupnimi figuricami za pisanje. Motivi so času primerni -bolj velikonočni. Notranjost je pravzaprav narejena iz odpadnih materialov. Stari koledarji, ki so prepognjeni na polovico in lepljeni skupaj.

Klari je bilo darilo všeč in to šteje.

Ni komentarjev: