sreda, 25. februar 2009

Zvezda kitarist in moji pripomočki za barvanje

Spet ena za Svet otrok.

Tokrat sem pobarvala tega kitarista in sestavila skupaj. Sprva je bila voščilnica mišljena za en izziv, potem pa so me poškodbe ustavile in je bilo prepozno, pa sem naredila po svoje. Pair ozadja je tokrat iz bonbončka Lulu. Le zvezdo sem s pisalom občrtala jaz.
Takole izgleda notranjost. Bordo papir in preko moder. Iz papirja od Lulu sem odstrigla še eno zvezdo in jo prav tako občrtala. V spodnjem delu pa potiskala.
Takle pa je pogled na doma narejeno rožico (se je treba znajti, če nimaš pravih). Sicer malo neobičajna barva za rožo, ampak hotela sem ravno zeleno.
Barvanje pa...presodite sami. Mislim, da nikoli ne bom kakšen poseben mojster barvanja, čeprav rada barvam. In po blogih se veliko piše in govori o pripomočkih za barvanje. Moji so že zelooo dolgooo teli.
Prisegam na preverjeno in preizkušeno ...in to so pasteli in akvareli(le te imam različne izvedbe) firme CRETACOLOR. Krede pa so REMBRANDT in so žal primerne le pri barvanju večjih površin in senčenjih. Moji "obiskovalci študentje" pa jih zelo veliko uporabljajo. In pa seveda je tu še nepogrešljiv bel špirit brez vonja. Največ za barvanje uporabljam čopiče, včasih palčke ali pa za zelo svetle površine papirne radirke. Za res drobne detaile pa so še gel pisala. Na fotki manjkajo še kremaste perl barve v tubi (jih ima trenutno hčera v šoli).

2 komentarja:

Moni pravi ...

Čudovita je! Lp, Moni

Biljana pravi ...

zeeelo lepa.